Dolazi jesen

Dolazi nam jesen, lagano, lagano. Prikrada se iza ugla poput neke zveri, spremne da nam prekine vrelo leto i zavije nas u belu zimu (White walkers like this). Čak i mesec dana pre zvaničnog početka jeseni, osećamo da stiže – vetar je za nijansu hladniji, večeri nisu sparne I sve je manje ljudi na ulicama, počevši već od popodnevnih časova. Takođe, dani postaju sve kraći i nekadašnji zalazak sunca u 20h je sada već u 18h.

A sa dolaskom jeseni, jednostavno ne možemo a da ne pomislimo i na sledeće stvari:

  1. Gde je prošlo to leto? – Bukvalno, ne postoji osoba, od 9 do 99 godina, koja se ovo neće zapitati još 1. septembra kad počne nova školska godina, i sva deca se vrate u školske klupe. Hej, pa kao da se juče završilo proleće i Lucifer počeo da pali beton… Kao da sam se juče vratio sa prvog letovanja nakon 19 godina, ma kao da se juče desilo da sam uopšte i otišao… Dan za danom, svaki jedan na drugog liči, valjda se spojiše u jedan dugi dan koji dolazi kraju.
  2. Gde su mi j****e jakne?! – Ako živite u svinjcu kao ja (ili kako ja volim da ga zovem, Kreativnom haosu), onda ćete svakom promenom godišnjeg doba doživeti manji nervni slom u potrazi za stvarima. Zašto? Zato što ja imam mnogo stvari, i to zaista mislim. Moj orman nije fizički sposoban da primi sve te odevne kombinacije, tako da sve što nije predviđeno za određeno godišnje doba ide u kofere pa negde u stan gde ima mesta (yeeeeey).
  3. Šta ja radim sa svojim životom??? – Ovo je uglavnom ono što ja pitam sebe kad mi u nedelju dana prekinu leto, bace tri ispitna roka jedan za drugim, pokrenu nove sezone svih serija i na sve to se pokvari vreme. Predivno zaista.

Jesen je za mene nekada bila omiljeno godišnje doba, koje se svečano otvaralo polaskom u školu i Smederevskom jeseni. Sve počinje da miriše na paprike, moja baba koja donosi džakove povrća za zimnicu, pečenje istih i prepoznatljivi miris ajvara. Sunca ima sve manje, a na prozorima počinje da dobuje sitna jesenja kišica. Ali tako, kako život teče, dešavaju se razne stvari jedna za drugom, tako je i meni ovo godišnje doba postalo najnevoljenije, zajedno sa zimom. U jesen sam voleo, u jesen sam ostavljan, u jesen je sve počinjalo i završavalo se… Istog godišnjeg doba sam bio i najsrećniji i natužniji.

Više ne volim jesen.autogram MR bez pozadine

Leave a Reply

