FAVORITES #1: May 2017

Da, dobro ste pročitali naslov pre nego što ste preneraženo ušli u post (heh) da se uverite da li je to istina – mladunac počinje da radi favorite. I pre bilo kakvog mišljenja, moram da napomenem da me ne zanima kom polu su ovakvi postovi namenjeni da ih radi i šta ko misli o njima, želim da ih radim već dugo i konačno sam rešio da to i sprovedem u delo.

Dakle, dobrodošli u mesečni serijal tekstova u kome ću vam svakog prvog u mesecu pokazivati 10 stvari koje su mi se najviše dopale prethodnih 30 dana i koje bih vam, preporučio da i sami probate.

  1. Slušalice JETION

    20170601_124724.jpg
    Gigatron, 1400 RSD

Možda će sad delovati kao jedan veliki fail na samom početku, ali ja nemam pojma kako se ove slušalice zovu i koja je marka, jedini naziv koji sam pronašao je Jetion, a za tu marku nikad čuo nisam. Nebitno, ove slušalice su predobre i prejeftine. Nabavio sam ih u Gigatronu i to za neverovatnih 1.400 dinara. E sad, budući da sam ja zavisnik od muzike i pritom još vodolija kojoj sve mora da bude savršeno, morao sam da doteravam zvuk u EQ da bude savršen, pošto čist nefiltriran zvuk kroz njih deluje malo tupo, mada možda sam to samo ja i moj način slušanja muzike. Još jedna mana ovih slušalica jeste što je ovaj okvir koji se stavlja na glavu od tkanine tako da se brzo isprlja (a možda je to kod mene, ko mi kriv kad ne perem kosu haha, šalim se, prljaju se od svega, čak i u torbi). Ali ako stavimo to sve na stranu, jedna jaka 9-ka, a veliki plus jeste ojačan kabl i garancija 36 meseci!

  1. TESORI d’ORIENTE

    20170601_124957
    S leva na desno – Fior di loto, Muscio blanco, Jasmin di Giava, Hammam, Byzantium

Sad već krećemo na stvari o kojima prosečni momak ne bi pisao u svojim favoritima (ako bi ih uopšte i radio, ali kao što rekoh ne zanima me). Ako me pratite na društvenim mrežama onda dobro znate da mnogo više gotivim ženske parfeme nego muške, pošto su mi ovi drugi previše jednolični. Naravno da ne koristim ženske, samo ih više gotivim. Elem, moja majka je našla skoro na sniženju čitavu seriju Tesori d’Oriente parfema i većinu pokupovala, tako da sam bukvalno zaplakao kad sam ih video hahahah. Ne mogu izdvojiti nijedan jer su svi bukvalno predobri, formula je dobra tako da miris nije napadan, ali opet traje bukvalno ceo dan. Još jedna lepa stvar kod ove kompanije jeste što vrlo često prave promo pakete uz predivne poklone, tipa fenjerčić, sveća, škrinjica i sl. Slagaću vas za cenu ako bih vam rekao, uglavnom je jedan ovakav parfem od 100ml oko 800-1000 dinara, ali uvek prvo potražite po supermarketima nego u Liliju ili DM-u.

  1. BIC ECOlution olovke

    20170601_124853
    Roda, 120-150 RSD

Ove olovke su prosto morale da se nađu ovde iako me toliko nerviraju jer su blede do zla boga… međutim, pre neki dan sam naleteo na njih u RODI i morao sam da kupim jer su me toliko podsetile na detinjstvo i gomile polomljenih olovaka, jer jelte postoji legenda da su savitljive 😀 fora je u tome da su napravljene od kuvanog drveta koje se tim procesom omekšava i rasteže, zato i jesu eco podobne, jer se koristi manje drveta za njihovo pravljenje. Ovakav komplet od 4 olovke košta oko 150 dinara max.

  1. BALEA MED ultra sensitive20170601_124747

Ovo je noćna krema protiv alergija. Šta u to spada – blage veze nemam, ali ja je koristim svakodnevno protiv bubuljica. Budući da imam jako masnu kožu lica, ova krema mi izvlači svu tu masnoću preko noći tako da mi sutradan lice uglavnom bude… manje masno, nmg da kažem suvo jer takav preparat se još nije stvorio… jbg. Mada činjenica jeste da mi se manje prave bubuljice. Pošto je to krema protiv alergija, mislim da će čuda praviti kad krenu komarci i svrab od ujeda haha. Možete je naći u Dmu, ali blage veze nemam za cenu zaista…

  1. Poludragi kamen Lapis Lazuli 20170601_125145

Ako pazarite poludrago kamenje u prodavnicama kristala slobodno možete da znate da nit manjeg kamena nit veće cene. Sva sreća pa postoje preprodavci hahaha ne zaista, ovaj kamičak sam platio svega 200 dinara od jednog čikice, dok isti u prodavnici košta od 800 do 1600 dinara. Sad, o kristalima i njihovim svojstvima i koliko verujem u ista mogu da razglabam do sutra tako da će o tome biti poseban tekst ili video na YouTubu (btw, bacite pogled na moj kanal OVDE).

  1. Ajfelov toranj, ogrlica20170601_125209

Još jedna stvar koju ne možete da nađete nigde, ali se meni mnogo sviđa pa želim da vam je pokažem hehe. Ovaj mali privezak je moja majka kupila neke davne 2004-5-6 u Beloj Crkvi (u kojoj smo dugo letovali), na pijaci za nekih bednih 50-100 dinara i on je dugo stajao kod moje babe u vitrini kao ukras. Međutim, moje oko sokolovo je primetilo da je vremenom postao gotovo potpuno crn, pto mi je zaintrigiralo maštu i probao sam da ga očistim i – bi sam u pravu, privezak je bio od srebra. Dakle, srebrni privezak, ovoliko detaljno obrađen za samo 100 dinara je malo previše WO da vam ne spomenem u prvim favoritima. Inače u prodavnici bi koštao od 2000 do 5000 dinara. Hvala doviđenja.

  1. Bojanka za odrasle 20170601_125459

Oduvek sam želeo da imam ovu stvarčicu i konačno sam je dobio od sestre, kao suvenir sa njenog puta u Nemačku. Pošto ovo ne možete nabaviti u ovakvom izdanju, uputio bih vas na Vulkan gde ima podosta ovakvih bojanki, mada skupih. Prošečna cena se kreće oko 1000 dinara, dok dosta jeftiniju (ali i manju) verziju možete naći u Dmu još uvek (150 dinara), uz koju dobijate i paket malih bojica. Nisam verovao da će išta moći da odvuče moje misli, ali popunjavanje ovih oblika bojom zaista pomaže da razmišljate slobodno.

  1. DALIDA

Ovaj favorit ne možete da vidite, ali možete da ga čujete, jer je u pitanju diva francuskih šansona, Dalida. Ako me pratite na YouTube-u mogli ste da primetite da sam u poslednje vreme obradio jednu njenu pesmu + preveo jednu pesmu na srpski jezik + snimio dokumentarac o njoj, a ako nite, bacite pogled OVDE. Ukratko, nemam reči kojima bih opisao nju i njene pesme. Evo jedne pesme na arapskom pa prosudite sami 😀

  1. POLICE Contemporary (edt) 20170601_125052

Ovaj parfem sam dobio za rođendan i nisam ga previše koristio jer mi je miris delovao previše letnji, ali evo leto samo što nije stiglo, tako da sam se ponovo ogrnuo u njegove mirisne note (bože kako ovo zvuči kao reklama za Lenor). Elem, nisam siguran za cenu (again) budući da sam ga dobio na poklon, ali o samom mirisu mogu da vam kažem da je elegantan, pristojan ali dovoljno jak da se oseti na koži, sadrži note lavande i citrusa i nekako je……… čist majku mu kako da kažem, savršeno mu stoji bela boja kutije jer je svež i svetao miris 😀 preporučujem veoma.

  1. GRAND rum cocktail20170601_125555

E ovo je moj, sada već dugogodišnji favorit, iako nisam fan 3 u 1 kafa i svih tih mućkalica, već prave crne kafe jake kao ja a slatke kao vi (sačuvaj bože), ova kafa je nešto neverovatno. I u slučaju da ste probali neku drugu kafu sa rumom, moram da kažem da su sve ostale odvratne (ne, nije prejaka reč. Dobro… degutantne), i svima bih preporučio da probaju ovu. Ukus je, kako bih ga ja opisao, čoko-rum više nego samo rum. Cena je otprilike od 20-25 dinara, mada kako sam počeo da je pijem u poslednje vreme, počela je da skače (jer ja da se za zeleno drvo u’vatim, ono bi se osušilo, jelte).

I to bi uglavnom bilo to što se tiče mojih prvi favorita, nadam se da vam se dopao tekst  ako odlučite da poslušate moj savet i probate neki od proizvoda, zamolio bih vas da mi ostavite komentar ili pošaljete na mail ( mladen.rajic.mz@gmail.com // monsieurzhivagoADMS@gmail.com ) vaše utiske 😀 Još jednom da vas podsetim da će ovi tekstovi izlaztiti svakog 1. u mesecu tako da, čekam vas, veliki pozdrav!

autograph 1

*non sponsored*

Leave a Reply

