Trenutak kad me je bilo sramota što postojim

U svakom čoveku se, s vremena na vreme, javi potreba da iskoči iz svoje kože, da pobegne iz svoje države, da se sakrije pod neki kamen i ne izađe više nikad. E pa ja sam tu želju imao neopisivo mnogo puta u minuloj nedelji, naročito da od sramote pobegnem sa ovog sveta i ne vratim se nikad više.

Sad će neko, previše pametan, ko čita ovo da zaključi Pa naravno, kad snima onakve videe i kači na internet, naravno da će ga biti sramota. Ali mene nije sramota mojih postupaka. Mene je prethodne nedelje bilo sramota VAS. Čitavog društva u kome, nažalost živim. Ne, to nije zato što nam je on predsednik, to nije zato što je sve više siromašnih ili šta god vam prvo padne na pamet. To je zato što sam shvatio da živim okružen ljudima koji nisu ljudi. Ja, dragi moji, a i vi – mi svi živimo među zombijima. Među samoživim zombijima bez srca, bez duše, bez ličnog identiteta, zombija koji se kriju i, da prostite na izrazu, kurče samo na internetu, bivaju humani samo dok dele slike za pomoć, vole samo dok pišu poruke u nadi da će im partner dati svoje telo, smeju se samo dok pišu LOL, uživaju u muzici samo kad dele linkove na fejsu. Tužno.

Pre svega, pogodila me je vest o prebijenoj transseksualnoj osobi u sred grada Beograda. Na stranu to što je prebijena, nije se desilo prvi a ni poslednji put. Ne bih da zvučim iole bezdušno, ali znamo u kakvoj državi živimo i koliko se otvorenost po pitanju seksualnosti kod nas „prašta“. Naravno, Srbi će pre oprostiti ubistvo, nego nečiju želju da bude drugačiji, i to je urezano u svesti naroda i to je teško promenjivo. Posebno kod osoba koje su učestvovale u napadu. Nego, ono što je mene izuzetno pokrenulo jeste činjenica da njoj/njemu (u daljem tekstu njoj) niko nije hteo da pomogne. Štaviše, par taksista ju je izbacilo iz svojih vozila kad je ušla i zatražila, ne pomoć, već vožnju koju bi svakako na kraju i platila. Ne, po njima, problem je bio što je prebijena????? Po rečima jednog taksiste, beogradske taksi službe ne prevoze pedere, trandže i krvave. Odlično. Kada je napadnuta osoba nekako uspela da ode do svog doma i kasnije do policije da prijavi slučaj, bila je odbijena uz reči Sada su prvomajski praznici. Nećemo nikakve prijave da primamo. I Kenedi je ubijen pa se još ne zna ko je to uradio.

Kako ima onih koji će podržavati reči taksista i policajca uz obrazloženje NEKA TO RADE U SVOJA 4 ZIDA prebacio bih se na sledeći slučaj koji me je zgrozio i naterao da se stidim što sam Srbin. Beograd, sred dana. Pas je izleteo pod kola i teže mu je povređena šapa. Povreda je lako mogla biti sanirana i pas spašen. Šta se desilo? LJUDI su pozvali taksi koji je odvezao psa do veterinara i spasao mu život? Ne. Pas je iskrvario na ulici, nemoćan i sam. Slučajni prolaznici su pozivali taksi vozila koja nisu htela da ga prevezu da ne bi isprljali kola. Potom su pozvali PET taxi, koji se bavi takvim slučajevima; on nije došao i posle 5 poziva. Niko od vozača koji su se našli u blizini takođe nije hteo da preveze povređenu životinju i spase joj život. Zaključak? Samo je jedan. Da li je u ovom slučaju vaš izgovor to što je to samo životinja, samo pas lutalica? Zašto bismo spašavali život psa lutalice dok milioni dece umiru? To isto oni tamo misle, zašto bi spašavali živote miliona dece kad je neki poznati baja slučajno pao niz zlatne stepenice i uganuo nogu?

I konačno, slučaj koji me je najviše dotakao, ali svakako ne i poslednji u lavini – devojčica koju ste ismejavali zbog videa na YouTube-u je pokušala samoubistvo, i na svu sreću nije uspela. Da li ste spremni da na duši nosite jedno nedužno dete koje je, umesto da svoje „ljubavne patnje“ prema simpatiji (koje ste i vi imali), napiše u dnevnik (kao što ste VI radili), snimi video i postavi ga na društvenu mrežu. Da li ste vi svesni svojih postupaka ili je za vas ovaj život samo jedno veliko zezanje? Da li možda vama izgleda potpuno OK da brutalno ismejavate, vređate i pretite jednoj dvanaestogodišnjoj devojčici ZBOG VIDEA O NJENOJ SIMPATIJI?! Preporučio bih da posetite psihijatra.

Ali zato, previše je bitno ko je rušio 3 straćare na deponiji, ko je i da li je pokrao izbore, da li novinari slobodno smeju javno da pljuju političare iz suprotne stranke i ko je predsednik. Sramite se.

Toliko od mene, ništa više nemam da dodam osim da me je i dalje sramota. A vi sa sobom vidite kako ćete.

Leave a Reply

