Vreme

on

Vreme. Zvuči tako bezazleno i nebitno. Ali kako to isto vreme protiče, shvatamo da je ono zapravo jedan od naših najvećih neprijatelja. Jedini neprijatelj protiv koga se ne možemo boriti, kog je zapravo zaista nemoguće zaustaviti. Jedini neprijatelj koji će nas jednog dana progutati.

Kada smo bili mlađi, pred nama je bio čitav život, a dvadesete godine su nam se činile kao period u kome ćemo biti odrasli, imati posao i porodice, biti ljudi. Sa ove tačke gledišta danas vidim koliko smo svi živeli u bajkama. Zapravo, sad tu istu ideju imam za tridesete, nadam se da kada dođem do njih neću konstatovati istu stvar.

Rečeno mi je nedavno To što ne provodim mnogo vremena sa tobom ne znači da te manje volim ili bilo šta… I ne znači. Ali ja sam osoba koja uživa upravo u provođenju vremena sa nekim. Šta meni znači da li ti mene voliš i poštuješ ako si tamo negde gde ne mogu da pričam sa tobom, smejem se sa tobom ili jednostavno provodim vreme sa tobom. I znam da je glupo i da nema nikakvog smisla, ali ja zapravo postajem ljubomoran na osobe koje imaju privilegiju da provode više vremena sa nekim od mene, koji to najviše želi.

Možda zvuči glupo i realno jedino meni, ali ja ne gledam na život kao na nešto što treba potrošiti da bi se dobila jedna stvar. Na primer, da postavim sebi jedan cilj i onda se svaki dan besomučno trudim da dođem do njega. Meni je to uzaludno trošenje i sebe i vremena. Vodim se time da imam neke ciljeve u životu koje mogu, ali i ne moram da dostignem, ali na tom putu do njih ću uživati u svakom trenutku, u svakom danu. Ne kažem ni da je ovo moje ispravno, ali ako ne uspem da dostignem svoje ciljeve, bar ću imati čega da se sećam i znaću da sam svoje vreme potrošio na lep način, a ne da sve svoje potrošim na dostizanje nečega i onda možda ne uspem, pa se potom okrenem i vidim potrošene dane u brizi, stresu i propuštanju mnogih drugih prilika.

Treba poštovati vreme. I tuđe, i svoje ali i vreme kao vreme. Jer kao što sam već pomenuo, ono je jedina stvar protiv koje se ne možemo boriti. Jedina stvar koju ne možemo kontrolisati. Uživajte u životu, u svakom trenutku, jer nikada ne znate koji od njih će biti poslednji takav koji ćete doživeti. Ne dozvolite sebi da kroz nekoliko godina molite za šansu koju ste imali hiljadu puta ali je niste iskoristili. Pozovite prijatelje na kafu, recite nekome da ga volite, uživajte u muzici, radite šta želite, samo nemojte trošiti uzalud nešto što čini život. Vreme.

VIDEO VERZIJA:

not available

Leave a Reply

