Ne želim ništa…

broken-piano-wallpaper-wallpaper-4.jpg

Želim da ti kažem šta osećam i učinim da umreš u istom trenutku. Da imam hrabrosti da ti se suprotstavim i spalim vatrom koju nosim u sebi. Potom pustim da te raznese vetar… Ali sad je red na mene da patim, da ridam… da umrem. I još uvek, neke noći, osećam tvoje ruke, preplavi me srah, bol, tuga, ne mogu više ni da dišem, ni da pričam… A onda sve prestane, samo ostanu prigušeni glasovi iz televizora.

Idi… Idi njemu. Spremi mu lepu večeru, iznenadi ga, posle možeš tamo i ostati. Ionako ne želim više da slušam kako šapatom govoriš: “On mi ništa ne znači”. Nema svrhe vraćati izgubljeno. Jednom kad budeš u njegovim rukama, pomisli bar malo na mene… I seti se svog obećanja “Nećemo se nikada rastati”. Ti si jedna velika stvar za mene… Ono u šta sam se zaljubio, način na koji me gledaš… Tvoj osmeh, sad je daleko… I to ne razumem, zašto? Sad si samo so preko moje rane. Kako mogu isušiti more bez vreline koju mi pružaš ti?

A u snu, opet si tu. Znam da se jednom završava i to… Ali ostaće upmena… Ostaće pesma. Ne budi me, molim te! Juče… slobodni smo od juče. Poput dva gladijatora koji stoje jedan naspram drugog pred početak borbe. Slobodni u trenutku, pred sam kraj…

Koiko je sati? Vreme je da se svako okrene na svoju stranu, vrati se svojem “ja”, svom starom životu. To je najteže, vratiti se onom koji si bio pre poznavanja tebe. Onom koji sam želeo biti pre nego što je tvoj lik nagrnuo poput septembarskog vetra koji juriša kroz prozore…

Već je tri godine prošlo bez tebe… A “mi” smo poput auta projurili, ostavljajući me u prašini.Možda ću te jednog dana potražiti opet. Možda sa sanjamo zajedno ponovo… Ali do tada, ne želim ništa.

——————————————————-

Tekst je rađen po citatima iz pesama Anne Tatangelo. Pesme koje su korišćene:

Bastardo, Rosa spezzata, Va’ da lei, Tu si na cosa grande, Averti qui, Ieri, Che ora e?, Andrea, Anna verra, Non volevo niente.

Monsieur Zhivago                      

Leave a Reply

