LANCOME – La vie est belle (recenzija)

Prošli su meseci otkako sam napisao poslednju recenziju nekog parfema, i moram priznati da mi je u neku ruku i nedostajalo, jer znam da su vam se dopadali ti tekstovi. Evo, naparite oči novim tekstom. Oh la la!!!

999999-3605532612768.jpg

Blago meni, zaboravih kako se ovo radi. Dakle prvo počinjemo opisivanjem pakovanja, tako je. Eh… Nisam siguran da li sam ikada video čarobnije pakovanje parfema od ovog. Blaga roze (moram priznati seljačka) nijansa koja je sa prednje i zadnje strane prekrivena morem šljokica koje se presijavaju čak i kad nema direktno uperenog svetla je pun pogodak za ovu notu. Na prednjoj strani je običnim fontom ispisan naziv parfema, ali taj naizgled običan font je tako dobro odabran da pleni nekim francuskim tonom. Ne mogu da ne pomenem da me konstantno podseća na pesmu Lare Fabian “La vie est la”, no dobro to su već druge stvari.

Kao i uvek, i ovaj put sam pre pisanja istraživao ovaj parfem po internetu, kako bih inače uznao interesantan podatak o bočici koja je dizajnirana daleke 1949. godine i koristi se za sve parfeme ove kuće od tada pa do danas. Jedina promena na ovoj jeste boja parfema i elegantna mašnica koja je privezana ispod čepa (ako mene pitate, izgleda sve samo ne elegantno, no ko sam ja da sudim francuskom ukusu). Zapravo, kad bolje razmislim, video sam nekoliko parfema sa raznim pokušajima da mašnicama načine bočicu elegantnijom, ali mene to uvek asocira na neke devojke lakšeg morala no obično, tako da u ovom slučaju, ove dve latice tkanine zapravo i deluju lepo. Ono što je upečatljivo kod bočice jeste masivno stakleno dno, što je čini jako teškom. Moram da priznam da me taj detalj najviše oduševljava. Dalje.

Zaštitno lice kampanje oko ovog parfma jeste Džulija Roberts. Kul.

lancome-la-vie-est-belle.jpg

Što se samog parfema tiče, ovo je jedan presladak koktel svega i svačega, što će lagano sedeti na koži tokom hladnijih meseci i grejati vam čula. “Koncept ovog mirisa vrti se oko ideje prirodne i jednostavne lepote, slobode od konvencija i izbora vlastite vizije sreće. Miris predstavlja vrstu pogleda na život, inspirisan srećom i užitkom u malim stvarima.”

Vedru gurmansku ali elegantnu kompoziciju kreirali su parfimeri Olivier Polge,Dominique Ropion i Anne Flipo. Krajnja formula rezultat je postignut nakon tri godine rada i 5000 probnih varijanti. Ključni sastojak parfema je iris, okružen cvetovima narandže i jasmina u srcu. Početak kompozicije pruža voćne arome crne ribizle i kruške, dok je baza topla, gurmanska i puderasta zahvaljujući akordima tonke, praline, pačulija i vanile.

o.38362.jpg

Parfem je dostupan u pakovanjima od 50ml i 75ml, ali postoje i limitirane verzije od 100ml ako budete imali sreće da na njih naletite.

Postoji i “Christmas” verzija koja je još slađa i toplija od ove, ako je to ikako moguće, jer je ovaj parfem izuzetno sladak, i neki ga mogu smatrati zagušljivim. Kao što rekoh, za hladnije je dane, posebno za starije dame, jer je… damski. Naravno, znamo da sam ja fanatik za vanilu, tako da mi se i sviđa, mada sve sa previše pačulija mi je…. bhhh. Konačnu ocenu bih zaokružio na nekoj jakoj osmici.

Leave a Reply

