Gospodar prstenova

14409899_964469547009058_7906278641722765085_o

Bukvalno su prošli meseci od mog poslednjeg teksta, pa sam odlučio da vam poklonim jedan. Elem, još koji mesec pa će biti dve godine kako sam na svoju tananu ručicu stavio prsten prvi put. Ne, nisam se venčao, već sam našao novi nivo okruživanja sebe amajlijama. Lol.

KODAK FUN SAVER Digital Camera

To je bilo davne 2014. godine, i pravog razloga se zapravo i ne sećam. Sećam se samo da sam otišao kod Kineza (haha, tišina tamo, prstenje je samo 100 din) i  da sam ugrabio prvi na koji sam naleteo, koji je bio sastavljen iz dva dela, tj. gornji sloj se pomerao, što je meni bilo neverovatno kul jer je zveckao. Međutim, upravo zato što sam ga izabrao na brzinu, skontao sam da mi je preveliki za bilo koji prst, te sam kroz par nedelja uzeo dva broja manji prsten. I možda haluciniram haha, ali u tom roku, nakon kupovine prstena, ja sam položio 7 ispita u cugu, što mi je bilo >>Bum<<. Međutim njegova magija nije dugo trajala, jer u sledećem nisam položio nijedan haha.

KODAK FUN SAVER Digital Camera

Taj prsten, dobio je svog „drugara“ sa Yin i Yang simbolom, koji sam nosio na drugoj ruci. Ništa zapravo posebno, čak i znak deluje kao da su zapravo nacrtane neke ribe. Elem, ovaj prsten sam prestao da nosim  sredinom leta iz glupog razloga, a to je što sam se ugojio par kila, pa nije mogao više nigde da stane xD Nakon njega, nastavio sam da nosim dvodelni prsten sve do marta 2016. godine kada sam nabavio novi prsten, a posle još par nedelja, dok nisam nabavio još jedan.

Picture 007.jpg

Ovaj prsten, nabavio sam iz prostog razloga – jer sam želeo malu promenu, i ovaj mi se učinio dostojnim nošenja… bar prvih par dana. Posle je počćo da mi spada, činio mi se prevelikim, i nekako me je nervirao taj gušter izrezan… Malo mi je krivo jer sam ga nosio svega dve nedelje, no dobro. Nakon njega sam vratio opet dvodelni prsten, dok nisam slučajno naišao na sledeći

KODAK FUN SAVER Digital Camera

Ovo je jedan od najboljih prstenova koji sam ikad imao, bar što se tiče mojih emotivnih stanja dok sam ga nosio. Da, svaki prsten, parfem, čak i sok, pamtim po tome kako sam se osećao dok su bili pored mene… Dok sam nosio ovaj prsten par meseci u proleće 2016. godine, doživeo sam neke od najlepših trenutaka u poslednje dve godine, tako da je ovo ostao jedan od najdražih prstenova u mom sećanju ahahaha 😀 Dizajm je jednostavan, ponovo sa gušterom… Naime, oduševio sam se kad sam ga video, njega mi je kupila majka ne znam ni ja gde beše, i svideo mi se isprva jer izuzetno podseća na burmu Lare Fabian ahahahah. 😀 U tom periodu sam posetio i Temišvar, pa kako da mi ne postane drag.

KODAK FUN SAVER Digital Camera

Ovo je najmisteriozniji prsten koji sam ikad imao ahahha, sve u vezi njega je čudno i tako sve nešto………. naime, došao je nenadano, svideo mi se, nosio sam ga jedva mesec dana i bio oduševljen njim i onda nabavio zamenu (?) Zatim sam se vratio an njega, ponovo bio oduševljen i opet našao zamenu (?) I ponovo sam se vratio na njega sada hahahah.

KODAK FUN SAVER Digital Camera

Najželjeniji i najtragičniji od svih mojih prstenova je upravo Supermen prsten, jer sam ga platio čitavo bogatstvo, čekao ga danima i onda saznao da nije od čelika već od metala, i da mu se skida farba. Potpuno je oksidisao iznutra, a počinje i spolja. Plače mi se L 😀 Njega sam nabavio (ako niste gledali moje videe) zbog iiSUPERWOMANii, YouTuberke, koja je moj najveći uzor što se tiče videa. Sooo…

KODAK FUN SAVER Digital Camera

I najnoviji od svih, prsten iz „Gospodara prstenova“, u srebrnoj varijanti sa laserski usečenim tekstom, kupio sam ga nedavno i već ga ostavio jer eto haha. Još uvek se dvoumim između njega i onog iznad S prstena, ali ćemo uskoro videti koji ću odabrati da bude moj sledeći stalni saputnik.

Znam, ko god čita ovo, pita se „Zašto koj k. ne staviš jednostavno više njih na ruku“, odgovor je jednostavan. Prstenje ne nosim kao ukras, već kao neku vrstu amajlije, te bi nošenje dva bilo glupavo. Lol.

———————————————————

Nadam se da vam se dopao tekst, ako jeste podelite ga, ako nije, opet ga podelite jer će se možda dopasti nekome drugom. Pišite mi koji prsten vam se najviše dopao jer eto, zanima me xD Malo sam se pogubio sa pisanjem, jer nisam pisao odavno i izvinite ako se u tekstu oseća veliki miris mojih YouTube videa, jednostavno sam ispao „iz štosa“ jer nisam dugo pisao, nadam se da ću se uhodati ponovo. Veliki pozdrav do sledećeg čitanja! 😀

– Monsieur Zhivago 

2 Comments Add yours

  1. Ne zna se koji je lepši, vodolijo draga imamo sličan ukus što se tiče prstenja. 😊😉

    Liked by 1 person

    1. MonsieurZhivago says:

      :333

      Liked by 1 person

Leave a Reply

