Moja poruka o mržnji

smile-620x330

Zdravo svima, ima već podosta vremena kako nisam napisao ništa na ovom blogu. Ono što me je nateralo da se vratim ovde i napišem ovaj tekst jeste nešto što želim da prenesem ljudima i da kažem, nešto o čemu već dugo razmišljam i što mi nekako leži na duši. To je mržnja na internetu. Uglavnom ću pričati o mržnji na internetu (modernije nazvana: hejt), ali sve to se dešava i u stvarnom životu negde u svetu, moža i pored vas, možda i vama.

Kao što znate ako me pratite na bilo kojoj društvenoj mreži, nedavno sam počeo da snimam klipove za Youtube. Prvo sam počeo sa kratkim klipovima po ugledu na Dinju, sve do trenutka kad me Aleksandra nije blokirala na dve društvene mreže bez ikakvog razloga. Zbog čega se sve rešava drastičnim merama kao što su blok, zašto ne koristimo reči? Ako je već bilo problema zato što sam “je kopirao” kako su mnogi rekli, zašto mi se nije obratila kao čovek i rekla razlog. Internet je jedno veliko polje na kojem svako ima mesto i slobodu da to mesto uredi kako želi, baš poput stvarnog života oko nas. Zatim su krenuli da me napadaju zbog hiljadu drugih stvari, govorili su mi da su mi klipovi glupi, nezanimljivi, gluma očajna, kao da sam ja profesionalni glumac i da sad radim neki projekat za koji ću jednog dana dobiti nagradu koju oni neće. Nebuloza do nebuloze, ja sam kratke klipove snimao da bih se sprdao, i da bih dokazao sebi da mogu da učestvujem na još jednom polju na ovom svetu. Zbog čega postoji mržnja? Ako su ti video klipovi bili zaista toliko loši, zašto ih jednostavno niste isključili, preskočili i uopšte ne otvorili link, zašto svako oseća potrebu da iskaže negativno mišljenje o nečijem delu, ma koliko ono veliko,ili koliko beznačajno bilo? Zašto je ljudima toliko lako da ispljuju nešto, a toliko teško da kažu da im se dopada. Zbog toga nečega svet i internet se pretvara u jedno mračno mesto. Kasnije sam snimio dug klip, po ugledu na neke američke jutjubere (i još ga imam) i nastaviću sa radom u tom pravcu. I na tom putu mi nisu cvetale ruže, pa sam i tu pobrojao mnoštvo negativnih komentara.

I ovde se ne radi samo o meni, zapravo tekst ne želim da posvetim sebi jer sam kroz godine naučio da se ne obazirem preterano (ili uopšte) na negativne komentare, već na pozitivne komentare i sugestije šta da promenim, tako da ta mržnja koja se lansira prema meni, na mene nema uticaja. Ovde govorim o mladim ljudima, budući da se naša youtube scena sastoji od gejmera i mladih osoba koji pokušavaju da snimaju video klipove i da se probiju, da budu zanimljivi, da ih vole. Ta deca nemaju toliko samokontrole, njih će ti komentari i sva ta mržnja povrediti i naterati da prestanu sa radom onoga što vole. Ponovo ću pitati Zašto postoji mržnja na internetu? Šta to ima pogrešno u ljudima da im je draže da umesto podrške, nekome ko je nov i ne snalazi se i sugestija, pišu komentare “Nađi život”, “Idi ubij se”, “Ne budi retardiran” itd?

I nemojte da filozofirate i tražite naučne ogdovore na ova pitanja, već počnite sa menjanjem sveta. Naravno, niko ne može promeniti svet, ali ako bar dve osobe od 20 koliko će pročitati ovaj tekst (ili čak i manje) počnu da šire pozitivnost i podršku ljudima oko sebe koji se bore za stvari koje vole, i prenesu barem deo te pozitivnosti i optimizma na neku drugu osobu, to je mali korak u menjanju sveta. Minijaturan, ali značajan. I nisam jedina osoba koja ovo govori, tako da me manite komentara da sam kompletan idiot jer sam došao sa idejom da menjam svet 😀 Već se okrenite dobrim stvarima. Ne sviđa vam se neka slika? Nastavite da rolate lajnu. Ne sviđa vam se video/pesma – zatvorite tabi to će prestati i ništa se neće desiti. Koja je poenta ostavljanja pogrdnih i ružnih komentara? Ako ovo čita neko od takvih osoba, molim vas napišite mi u komentarima šta osećate kad ostavite pogrdan komentar na nešto što je nekoj osobi jako važno? Da li osećate ponos jer ste njega ponizili i time nahranili svoj ego, jer ste zapravo na mnogo nižem nivou od te osobe, koja je, za razliku od vas, uradila nešto, ili su to ipak ozbiljniji psihijatrijski problemi? Širite ljubav, širite dobrotu. širite sreću, pozitivu, osmehe i vi sami ćete se osećati bolje. Znam lično po svom primeru jer sam i ja do nedavno bio negativna osoba, (mada iz drugih razloga, moja negativnost se razvijala kao odgovor na negativnost upućenu meni) ali kad odlučite da mislite pozitivno i istrenirate mozak da misli na lepe i pozitivne stvari, svet postaje lepše mesto, a u tom svetu ima mesta za sve osim za mržnju. Kill ’em with kindness.


Yooooooooooooooo to je jedan mali deo onoga što bih mogao da kažem na ovu temu, jednostavno sam morao da napišem ovaj tekst jer na svakom koraku srećem omalovažavanje i verbalnu i psihičku torturu, što upućenu meni, što drugim ljudima, i prosto je*eno počnite da se menjate, jer mržnaj nije osećanje sa kojim neko može živeti i biti zadovoljan. A možda potrađite i stručnu pomoć 😉 sad sam bezobrazan, i hejteri su ljudi, bolesni ljudi, ali ljudi…. Veliki pozdrav do sledećeg čitanja iiiiiiiiiiiiiii da ne zaboravim, bacite pogled na moj YOUTUBE KANAL i širite pozitivu! ❤

     – Monsieur Zhivago                   

3 Comments Add yours

  1. Čitaš mi misli. 😉

    p.s Dinji nije pravo ime Sandra?

    Like

    1. MonsieurZhivago says:

      Pa Sandra je skraćeno od Aleksandra (kaže u onom videu kao “A ti si Aleksandar, ja sam Aleksandra, meni tepaju Sandra, kako tebi, Sandr? A Saša…”)

      Like

      1. Jasno mi je da je skraćeno, al sam stvarno mislila da joj je pravo ime Sandra, jer je tako upisana na fejsu a i u intervjuima je oslovljavaju tako.

        Liked by 1 person

Leave a Reply

