Tipovi fejzbukaša

(Pre nego što počnem, fejzbukaši ili fejsbukaši? Pošto nisam bio sasavim siguran u ispravnost ovih kovanica, pomoć sam potražio u reč.. ovaj, na Guglu, te sam video da se koriste oba izraza podjednako, i odabrao sam jedan (nebitno, čitajte tekst ispod))

3047946-poster-p-1-celebrate-marriage-equality-with-a-rainbow-filter-on-your-facebook-avatar

Nakon prošlonedeljnog teksta koji je EKSPLODIRAO (možete ga pročitati OVDE), ne bi bilo fer da sam ostao dužan ni ljudima na drugoj društvenoj mreži – Fejsu. Ako sam na Tviteru aktivan skoro 6 godina, fejs koristim sigurno oko 8 godina. Da li su samo tviteraši vulgarni i slobodni u izražavanju, kakvi korisnici su najiritantniji, kaće se ženite i kome vi pripadate saznajte u sledećim redovima:

1. Prijatelji – Kako stoji u opisu ove društvene mreže, Fejsbuk služi da se povežemo sa prijateljima iz stvarnog života, znači sa ljudima koje poznajemo UŽIVO, sa kojima se družimo, koje volimo i koji nas vole… Očigledno, 90% ljudi te prijatelje prvo stekne na ekranu, pa onda u stvarnom životu. Danas je to postalo toliko uobičajno, da osoba koja nas doda za prijatelja, lajkuje nam 5-10 slika, postaje automatski naš najbolji prijatelj (ne samo na fejsu). Preko ove mreže se stiču prijateljstva, sklapaju veze, brakovi, razvodi, pa čak se na njemu i umire.

2. Lovatori – Kad smo kod sklapanja veza i brakova, moram da pomenem ljude kojima Fejs služi isključivo za merkanje i odabir budućeg partnera, poput dejting sajta ili modnog kataloga – potrebno je samo da dodaju osobu, pošalju “ćao” u inbox i stvar je gotova – mogu da se pare. Naravno, ako ste sisata pi*ka ili nabildani baja. Mi ostali dobijamo blokove 😦

3. RODBINA – Definitivno najiritantniji, najblamantniji ljudi koje možete imati u prijateljima. Pored toga što će vam lajkovati svako slovo koje izbacite, na većini objava će ostaviti i komentare (najčešće (čuj mene uvek) blamirajuće) poput najčuvenijih “Kaće se ženiš sine?”, “Kako ti majka?” i “Guziš li šta?” ???????????????????????????????????????????? Ja razumem da su to uglavnom stariji ljudi koji ne razumeju da njihove komentare mogu videti i ostali moji “prijatelji”, ceo grad, država, svet, univerzum, vanzemaljci, ali molim vas, obuzdajte se. Čak iako su “civilizovani” i ne ostavljaju ovakve komentare, opet imate neku tenziju, šta ćete podeliti, da li će to oni shvatiti pogrešno, posebno neumesne šale koje koristimo u društvu itd… Takođe, ovde bih ubrojao i Profesore, koji nisu ništa bolji.

4. Life Coach Guru – Pretpostavljate da ovde mislim na one ljude koji Fejs koriste u svrhe promocije zdravog načina života. Sve je to lepo dok ne postanu dosadniji od Herbalife sekte i počnu da vas taguju na slikama povrća, raznih dijeta (kome ti kažeš da je debeo jbmtmtr), ili pak samo pašnjaka i livada sa cvećem okupanim suncem… naravno uz neku poruku koju su pročitali sa bočice Jane koju je skovao Paulo Koeljo ili Lujza Hejl… Naravno, ovde spadaju i Vernici koji dnevno podele čitav ikonostas uz iste ovakve poruke, mada “inspirisane” Biblijom. 🙂 it’s a wonderful, wonderful life…

5. Komentatori – Životni cilj jednog onlajn komentatora je da ide od statusa do statusa, od slike do slike, od linka do linka i svuda ostavlja svoje mišljenje bilo ono poželjno ili ne. Taj komentar, uglavnom, dolazi iz vedra neba, bez lajka, koji bi najavio njegov dolazak, poput munje pre groma, i ostavi vas u čudu. Da im ne bih davao previše prostora, ovde ću ubrojatzi i političke Botove, koji, nevezano za temu, ostavljaju komentare tipa “ŠTA JE xxx URADIO ZA VREME SVOJE VLASTI, POGLEDAJ NA LINKU ISPOD WWW…”

6. Igrači – Igrice, igrice, igrice. Hiljade zahteva za igrice. Znate onu situaciju – okačite sliku i ostavite par minuta da se nakače lajkovi da možete naslađivati svoj ego, jer vas vaši drugari vole, lajkuju, daju do znanja da ste lepi, možda nešto i na’vatate; i onda uđete, vidite 5 novih notifikacija! awwwwww ljudima se sviđa moja slik.. ček šta je ovo? Milenko Petrović Vas poziva da igr…MA MARŠ BRE!

7. Slikovnica moga života – Imate li ponekad utisak da znate kada se neko dete rodilo, kako je izgledalo odmah nakon porođaja, kako je proteklo prvo dojenje, prva kaka, prvi koraci, prvi dan u školi, matura, prvi seks… a da to čak nije vaše dete, već sve saznajete iz foto-albuma preponosnih roditelja koji žele da svi pratimo njihovo čeljade u korak na njegovoj avanturi zvanoj Život 🙂

8. DJ – Nikakvi dubokoumni statusi, nikakve slike iz privatnog života, samo muzika tebra. Moram da priznam, da negde duboko u sebi, mnogo gotivim ove osobe, jer one ne traže pažnju, one ne ometaju naše opuštanje dok plovimo lajnom, već nam ulepšavaju to putovanjem muzikom koju slušaju i koju žele da i mi čujemo. Problem se javlja ako počnu agresivno da šalju linkove u inbox i lepe ih po komentarima, onda je vreme da taj link pošalju i psihologu. 😀

9. Preozbiljni – Ovi ljudi su toliko ozbiljno shvatili fejs, da sam imao prilike da dobijem poruke sadržine “Zašto mi lajkuješ slike?”. Osobo, lajkujem ti slike jer lajkujem sve što mi izađe na lajnu (koliko god to čudno zvučalo, nekako imam utisak da moram da stavim do znanja da sam video sliku, nećemo sad o tome), ne znači da svaki lajk poziva na blud i nemoral (možda……….. 🙂 ) “Ok, smiri se, nemoj više da lajkuješ” MSM WTF?!?!?!??!?! Ako niste sposobni da osobama koje vas, očigledno, kontrolišu (i šta vam ko lajkuje), ne umete da objasnite ko sam ja i zašto lajkujem, onda internet odavno prevazilazi vaše mogućnosti. Ovde spada i opcija BOCKANJE koja meni nikada nije bila jasna – ja sam je uvek doživljavao kao ubod prstom prijatelja u rame, tipa ĆAO SETI SE DA POSTOJIM JBMTMTR a ne na način na koji tu opciju danas masovno tumače – ubod one stvari 😦

10. Chat Off – Osobe koje svoj čet drže ugašenim oduvek i zauvek, na suptilan način žele da nam poruče koliko bogat društveni život imaju, pa ne smeju da ga upale, jer će čitave horde prijatelja istog trenutka poslati poruku. Tebra, ako neko hoće da ti pošalje poruku, ugašen čet ga neće sprečiti, ne vidim poentu, osim ove gore navedene. poy svoje komplekse. 🙂

——————————————————-

Osećam da ću biti ishejtovan po fejsu jer sam bio malo grublji nego prema tviterašima hehe :3 Ako vam se dopao tekst podelite ga, ako nije – opet ga podelite, možda se dopadne nekome drugom sa više ukusa 😀 prestaću sada da budem bezobrazan hehe veliki pozdrav do sledećeg čitanja!

Takođe, pridružite se i mojoj facebook stranici OVDE koja je počela sa radom, a možete me zapratiti i na instagramu OVDE  🙂 poy poy

  • MonsieurZhivago                
Leave a Reply

