Tipovi ljudi u menzi

menza

“Studentska go…lgota”, izraz iz mog prethodnog teksta (koji možete pročitati OVDE) je mnogima zapao za oko i on me je doveo do ove teme. Studentska menza. Mesto koje se nekima dopada, neki beže od njega, neki ga tajno posećuju, ali nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

1. Portir – Nema fakulteta bez lenjih studenata ni menze bez perverznog portira. To je čovek koji sedi na samom ulazu i pogledom odmerava svaku devojku koja prođe, da ne kažem skenira. Ponekad krene u obilazak samog restorana pa se diskretno približi nekoj devojci u redu i pita je kako je zadovoljna uslugom, dok se ona panično pribija uz zid 😀

2. Nema sinko – Konobarice, šalteruše, ne znam kako bi nazvao žene koje sipaju hranu u tanjire i postavljaju ih na pultove… Uvek srednjih godina, bez ikakve šminke (kontam da nije dozvoljeno), bledog lica i praznog pogleda poput utvare, bacaju hranu u tanjire koja leti svuda, a ako ih pitate za neki “izuzetak”, tipa, da li ima dezert, uvek će vam odgovoriti robotizovanim sažaljevačkim glasom “Nema sinko…” 😦

3. Čuvari – Tu mislim na “čuvare” mesta – one studente koji ulete i ne stanu u red, već zauzmu mesto tako što ostave svoje stvari. Onda dođe do toga da ljudi koji nisu “rezervisali” mesto nemaju gde da sednu jer se ispred njih proteže okean torbi i jakni. Takvi ljudi su me izuzetno nervirali sve dok nisam i sam počeo to da radim, i da znate da je korisno 😀

4. Inkognito – To su osobe kojima je izuzetno blamantno da dolaze u menzu jer furaju nadrkani stav koji plovi nebesima. Tako da, ako ih neko pozove u toku ovog, za njih izuzetno sramnog vremena, od njih možete čuti da su na faksu, u kafiću, Los Anđelesu… -Ćao, šta ima? -Ćaoooooooooooo evo me na faksu – Kako na faksu, čujem lupanje pribora za jelo? – Ovaaaaaj paaaaa uuuu restoranu u Ušću koji se zove “Faks”.. o.o

5. Brzokusci – Ne znam kako, ali ovi ljudi imaju super moć brzog ubacivanja hrane u stomačnu duplju. Govorim o tipa onima koje zateknem kako izlaze iz menze ako zakasnim samo 5 minuta nakon otvaranja. Tipa kad su stigli da uđu, uzmu i pojedu sve?

6. Sporokusci – Suprotnost brzokuscima jesu ljudi koje zateknem kako sede za stolom kada dođem, i ostanu tu i kad odem. Onu bukvalno preživaju hranu. Naravno, kažu da treba sporo jesti i uživati u svakom zalogaju, te žvakati svaki zalogaj po 30 puta i 300 drugih nebuloza, ali provesti 2 sata u menzi? RLY? o.o A ako se nađete u društvu te osobe, tj. u obavezi da je sačekate da završi, vrv ćete sedeti pola sata praznog tanjira i gledati kako se za stolom menja 10 ljudi koji sednu, pojedu i odu.

7. Dragi Bravo –  Kao i svuda, na svakom mestu, u svakoj prilici, pa i u menzi (zašto da ne) postoje ljudi koji mnogo pričaju. Ništa više neću reći, samo ću dati delić razgovora koji sam bio u prilici da čujem. -Kako ti je u vezi? -Jao, ma raskinula sam juče 😦 -Ajoj, ma proći će… A ja, jao ja imam SAVRŠENOG dečka, znači dobila sam 101 ružu za 8. maaaaart, tako mi je bilo divno… -Mhm… -Ali on me svakog dana vodi u bioskop, gledali smo Minione, pa, zamisli, jaoooo, jednog dana me čekao TRI SATA da završim ispit samo da bi mi dao čokoladicu… – Baš lepo… -A kad još nismo bili zajedno, jao u srednjoj školi, mi smo se staaaaalno družili i svi su pitali da li smo zajedno, jaoooo, a jednom mu rekla drugarica: “Imam savršenu devojku za tebe”, a znaš šta joj je on odgovoriio???????? “JA VEĆ IMAM SAVRŠENU DEVOJKUUUUU”, a mislio je na meneeeee jawwwwwww ❤ -Jako lepo, vidimo se.

8. baba Savke – Pretpostavili ste da pričam o onim ljudima koji dođu sa nekim i čim se smeste, kreće trač partija, skeniranje i komentarisanje svakoga ko im se nađe u vidokrugu. Njima nije problem da komentarišu čak ni osobu koja sedi za njihovim stolom, diskretno razmenjujući poglede, tajne interne znake i šifre. O tome zašto ja spadam u ovu grupu nećemo polemisati 😀

*Red (bonus) – iako red kao red nije osoba i ne mogu ga svrstati u tip osobe, moram ga navesti. Dok čekate u redu, da li se i vama čini da se svako zadržava po 10 minuta na “naplatnoj rampi”, da li se i vama čini da uvek uzmete potpuno mokar poslužavnik, da li se i vama čini da vam poslednje jelo koje ste hteli da uzmete zgrabi osoba ispred, da dezert nestane BAŠ ispred vas, da nikad nema hleba, već samo okrajaka itd? 😦

——————————————-

Naravno da postoji još milion vrsta ljudi koje svakodnevno srećemo po menzi, ali njih ću ostaviti za neki drugi tekst. I sad moja čuvena rečenica – Ako vam se dopao tekst, podelite ga, a ako nije… opet ga podelite, možda se dopadne nekome drugom 😀

Imam još jednu malu vest, a to je da uskoro sa radom kreće moja facebook stranica, do koje možete doći klikom OVDE. Zašto stranica, kad već imam blog, šta će na njoj biti objavljivano i sve ostalo što vas zanima (ili ne zanima) imate na samoj stranici, puno pozdrava do sledećeg čitanja! 🙂

– Monsieur Zhivago     

VIDEO VERZIJA!

One Comment Add yours

Leave a Reply

