Lady Gaga – FAME (recenzija)

Odmah nakon objavljivanja prošlonedeljne recenzije parfema “Sunflowers” Elizabeth Arden, na tviteru sam postavio pitanje šta biste voleli da čitate – i pobedu je ubedljivo odnela Gaga sa svojim parfemskim prvencem. Sooo, let’s start:

1369141529-44762400

Do ovog parfema sam došao neposredno nakon njegovog objavljivanja, a pratio sam ga od same ideje o nastanku (da, bio sam fan Lady Gage, ali o tom blamantnom periodu u mom životu čitajte u odeljku “Priče iz mog života” 😀 ). Ovaj parfem su pratile brojne kontroverzne priče, neke čak i bolesne – da će mirisati na krv i spermu; da je Gaga donirala krv koja će biti u sastavu parfema; i tako mnogo drugih budalaština. Jedina WOW stvar oko ovog parfema jeste to što je crne boje, a u dodiru sa kožom postaje bezbojan – što i nije neka inovacija, s obzirom da takav parfem već postoji. Druga interersantna stvar o ovom parfemu jeste što nema standardnu piramidalnu osnovu (za one koji nemaju pojma o čemu pričam – gornje/srednje/bazne note (za one koji i dalje nemaju pojma o čemu pričam, napustite stranicu)) već je urađen po principu push-pull (po narodski, povuci-potegni), tj. da se svi mirisi koji su u sastavu ovog parfema mešaju i osećaju u istom trenutku.

Parfem nam dolazi u crnoj kartonskoj kutiji na kojoj je zlatnom bojom nacrtan poklopac samog parfema (obratite pažnju dobro pri kupovini, zato što su urađene jako dobre kopije ove kutije, a razlika je jedino u tom zlatnom zatvaraču, koji je popuno “jednodelan”, tj. nije iseckan pri vrhu kao original)… hm.. crno i zlatno, znamo da je to dobitna kombinacija još od hita Seke Aleksić, no da se vratimo na parfem. Bočica je ovalnog oblika i bez poklopca ima oblik jajeta. Poklopac je pun pogodak, preko bočice se spušta poput šape sa tri kandže, a može služiti i kao postolje za bočicu, kada je  okrenut naopako (uglavnom tako stoje testeri u parfimerijama, pa ste možda i primetili). Jedina mana jeste što je čep zaista od metala a ne od plastike, tako da korozira :’) Bočica je potpuno prozirna da bi se crna tečnost jasno videla.

Sve oko ovog parfema jeste – CRNO – poput slave (kako nam je Gaga objasnila), a tako se i zove. Sve je crno, zlatno, elegantno, moćno – sve osim mirisa. Sam miris me je na prvo njušenje oduševio i ostavio bez daha, ali to je zato što sam tada bio Gagin  obožavalac, a i nisam imao prevelikog kontakta sa parfemima. Međutim, kada sam stekao izvesno iskustvo na ovom polju, razočarao sam se. Sam miris jeste upečatljiv, ali nikako nije mračan. U njegovom sastavu se nalazi “otrovni cvet Belladonne i tamjan koji evoluira u senzualni i raskošni val meda, šafrana i kajsije. Cvetni veo Sambac jasmina i tigraste orhideje donose svetlost i lepotu” a sve to pomešano ima miris voćnih žvaka. Od tamjana nema ni T. Na stranu sve to, parfem, moram da priznam, ima originalnu notu, upravo zbog push-pull efekta, veoma je jak i intenzivan, dosta dugo traje na koži a i kada sam miris nestane, ostane blaga aroma meda, koji prati ceo parfem. Lep parfemčić za tinejdžere – kojima je i namenjen, uglavnom. Ali nikako ne mračan ili eksplicitan. Dobro… moždaaaaaaaaaa, ali cvetne note nisu nikako za “mračne” parfeme – jeste jak, jeste ponekad i oštar, ali med i cveće nikako ne deluju mračno. Moja ocena varira od 6/10 do 7/10.

Nisam siguran da li toga više ima, ali kada sam ja nabavio moj primerak, uz svaku bočicu se dobijao i određeni poklon – veštački nokti, naočare za sunce, lak za nokte, trepavice, tetovaža ili karmin (ja sam dobio naočare, koje su otišle kao poklon haha jer su ženske), što je jako lepo, budući da je sam parfem vrtoglavo skup (6000RSD za 50ml). Lansiranje parfema je bilo propraćeno mračnim reklamama gde Gaga izranjava iz crne tečnosti; izlazi joj puška iz usta; stapa se u crno ogledalo itd…

…………………………

Nadam se da sam vam bar malo pomogao u odabiru ovog parfema, tačno je da sam bio malo grublji u ocenjivanju, ali jednostavno moram da kažem onako kako se meni čini. U nekom od sledećih tekstova obradiću i Gagin drugi parfem, “Eau de Gaga”. Ovaj parfem jeste lep ali nije ni upola mračan kako su ga najavljivali. 😀 Ako vam se tekst dopao, podelite ga, ako nije.. ipak ga podelite, možda se neko u ovom trenutku dvoumi da li da nabavi ovaj parfem i onjuši “mračnu stranu slave” 😀 Pozdrav do sledećeg čitanja!         

Leave a Reply

