Tipovi konobara

6358485678877690001994065748_coffee-love-heart-hd-wallpapers

Ja sam poznat kao veliki gurman… ovaj, veliki ispijač kafa i obilazač kafića i toliko vrsta konobara sam se nagledao u prestonici za samo 365 dana da bih mogao da napišem roman o njima. Od ekstremno ljubaznih do ekstremno bezobraznih i toliko isfrustriranih da zbog mene lome šoljice, dođoh do ovih tipova (uživajte!):

1. SAVRŠEN KONOBAR – Da prvo počnemo od onoga što bi konobar/ica trebalo da rade kako bi pružili savršenu uslugu gostima. To su ljudi koji sačekaju da se raskomotite, sednete, ljubazno priđu, kažu dobro jutro/dan/veče i pitaju šta ćete popiti, prazne pikslu redovno, donesu čašu vode ukoliko ih zamolite, ma savršena “posluga”, za šta su i plaćeni.

2. NAPADNI KONOBAR – To je osoba koja vam visi nad glavom tokom svog vašeg boravka u lokalu. Njeno prisustvo ćete osetiti pri svakom gutljaju kafe, imaćete utisak da pomno sluša svaku sekundu vašeg razgovora, jer to, verovatno, i čini. Ta osoba se neće ustručavati da vas pita šta pijete dok, još zamotani u jaknu, kapu i šal, stojite nasred kafića i tražite odgovarajući sto za koji ćete sesti; neće se ustručavati da vam prazni pikslu u sred vašeg razgovora, psihotičnim pogledom vam dajući znak da izvadite cigaretu iz nje.

3. INCOGNITO – Ovo je potpuna suprotnost prethodnog tipa. Ovog lika nećete naći i do 15 minuta nakon što ste seli kraj vašeg stola da prima porudžbine. Ponekad ćete morati i sami da ga zovete. On neće promeniti pikslu sve dok ne bude bilo mesta da se gase cigarete, ali ćete zato na kafu čekati dovoljno dugo, tek toliko da steknete utisak da je dobijate post ekspresom… iz Brazila.

4. PRELJUBAZNI KONOBAR – Tačno je (nisam bila cveće…………) da sam gore rekao da konobar treba da bude ljubazan i na fin način dočeka goste, ali ovaj lik me prestravljuje, gde god da se ovaj tip konobara nađe. Dočekaće vas sa širokim osmehom “od uva do uva”, njanjavo kroz isti taj osmeh pitati šta pijete i obilaziti vas s vremena na vreme – sa sve osmehom. Njemu neće biti problem da zapamti i šta pijete i sledeći put vam doneti kroz par sekundi – jer je verovatno počeo da sprema kad vas je video da dolazite… sa kraja ulice.

5. NADRKANO HODANJE – Ovo su uglavnom konobarice (barem sam ih ja sretao, nema diskriminacije shh) koje se ponašaju kao da je ceo svet njihov, a verovatno nije ni taj kafić kojim dominiraju. Sve sve u vezi njihovog ponašanja je nadrkano, sa visine. Ne dao bog da ih naljutite – ispaštaće nedužne šolje koje će manijakalno bacati na gomilu za pranje. Ako se nalazite na spratu kafića, naziv ove kategorije će dobiti bukvalno značenje dok se penju uz stepenice. I nemojte očekivati da ćete od njih dobiti kafu koja nije, bar malo, prosuta sa strane (mislim da to rade namerno 😦 )

6. PROMOTERKE *bonus*Moj omiljen deo osoblja (kad kaže “omiljen”, znate na šta mislim). Ovde ne postoje različite vrste, sve su iste. One se neće ustručavati da iskoče iz svoje skrivene jazbine i, pre svega, vas prestrave; zatim, na najbrži mogući način izdeklamuju svoju govornu tačku uvežbavanu ceo dan na nedužnim prolaznicima i konačno, kad ih odbijete, nastave da vam nude promocije i iz vas izvuku neprimerenu reakciju (dizanje ruke, pokazivanje srednjeg prsta, psovku i slično 🙂 ) Ja zaista razumem da vam je to posao i da MORATE da DOVUČETE nekoga u kafić, ali civilizujte se, molim vas.

SADA I KAO MODIFIKOVANA VIDEO VERZIJA

…………………………………………

Imam utisak da ću nakon ovog teksta biti zabranjen u pojedinim kafićima 😀 Nadam se da ste uživali u tekstu, ako jeste podelite ga, ako niste, opet ga podelite, možda će uživati neko drugi 😀 Naravno da nisu svi konobari isti, šalim se ja malo, veliki pozdrav za sve vas, bez vas bih (prvenstveno) ostao bez kafe a i ne bih imao koga da prozivam po internetu i ogovaram sa društvom 😀 Veliki pozdrav do sledećeg čitanja…

– Monsieur Zhivago      

One Comment Add yours

  1. Mislim da to sve zavisi do vlasnika i koliko želi da uloži u zaposlene. Pisao sam ja tekst jednom ,,avangardnom mestu” ,,Beše jednom jedan pub”. Pa da vidiš kako je kada te nadrkani vlasnik a koji je pritom konobar, služi. Naravno video sam takve profesionalce da sam ostao bez reči.

    Dobar tekst!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

