Antonio Banderas – The Secret / The Golden Secret (recenzija)

Zdravo svima! Pošto je moja prošlonedeljna revizija parfema Closer i Closer: Swan city Emine Jahović Sandal (koju možete pročitati OVDE) bila veoma čitana, odlučio sam da nastavim sa “raspakivanjem i kritikovanjem ( 😉 )” parfema. Ovakvi tekstovi će ubuduće izlaziti petkom, samo što sada malo kasnim zbog drugih obaveza, no da počnemo.

P17116916

THE SECRET

Antonijeva “Tajna” predstavlja prvi selebriti parfem koji sam dobio i imao. Dobio sam ga za svoj 18. rođendan, i to je tada bila senzacija za mene, jer sam pre toga uglavnom koristio kopije parfema. Oduševio sam se i bočicom i mirisom i koristio sam ga više od godinu dana.

Parfem nam dolazi u srnoj kartonskoj kutiji, na kojoj je, sa jedne strane, srebrna ključaonica, a sa druge scena iz reklame za ovaj parfem, na kojoj nam pozira isfotošopirani Antonio. 😀 No dobro, sama bočica je pljosnatog pravougaonog oblika, a na nju je nalepljena ista ona ključaonica sa kutije, ali ovoga puta, ona je metalna.

Sam miris je jak, neki bi ga okarakterisali kao zagušljiv, tako da je potrebno svega dva-tri prskanja. Ako želite da mirišete diskretno, ali ne duže od pola sata. Miris je veoma kratkotrajan, barem se meni tako čini, nestane sa kože bez ikakvih tragova posle pola sata-sat. Ono što ćete prvo primetiti kad ga onjušite jeste da je autentična kopija “One million” parfema, samo manje slatkast (ali Bože moj, tu nam je The Golden secret, koga raspakujemo ispod)… Kako sam pročitao na jednom sajtu, ovaj miris sadrži note mente, grejpa, cimeta, bibera, likera od jabuke, drveća, mošusa i kože. Od svega navedenog, ja u njemu osećam jedino cimet, koji dominira, i taj misteriozni miris kože (u pitanju je koža, recimo na sedištima u kolima). Baš zbog tog mirisa kože, stvorio sam odbojnost prema njemu otkad sam počeo redovno da putujem busom, jer mi je muka od njega. Najviše mi je žao što mi se taj osećaj mučnine javi kad ga pomirišem i u ostalim prilikama… Upropastih parfem ovde 😀 , ali poenta je da je miris dobar, jedina mana što kratko traje i što miriše na unutrašnjost automobila, no dobro, prigodan je za svečane prilike, “miriše muški” kao što reče jednom moja koleginica. Moja ocena, od svih muških parfema koje sam probao…. 5/10.

Antonio-Banderas-The-Golden-Secret_50ml_EdT-700x700

THE GOLDEN SECRET

O ovom parfemu nemam da kažem ništa drugačije nego za njegovu srebrnu varijantu, osim da je kutija, tj. bravica, zlatna sa dodatkom katanca, kao i metalna bravica na identičnoj bočici. Sam miris je potpuno isti kao i The Secret, samo što je ovaj dosta slađi, čemu je doprineo miris jabuke i oraha, koji je dodat identičnom mirisnom sastavu srebrne “tajne”. Moram da priznam da mi se zlatna “tajna” više dopada nego srebrna, jer slatkoća malo umiruje napadan miris kože… Uz to se i duže zadržava na koži. Moja ocena za ovaj parfem 6/10.

…………………………………….

Nadam se da sam vam barem malo pomogao oko odabira ovog parfema, kao što sam i gore napomenuo, parfem je stvoren za svečane prilike i “miriše muški”, a ako vam ne smeta da mirišete kao unutrašnjost automobila, onda je stvoren za vas (takođe i ako nemate novca za “Million” koji košta preko 8,000RSD, dok “tajna” teži oko 3,000-4,000RSD)…

Ako vam se dopao tekst, podelite ga, a ako nije, opet ga podelite jer se možda neko u ovom trenutku dvoumi da li da kupi ovaj parfem 😀 Svakako ga isprobajte ako budete imali prilike, možda se vama dopadne više nego meni, pozdrav do sledećeg raspakivanja 🙂          

Leave a Reply

