YaEmina – CLOSEЯ / CLOSEЯ: Swan City (recenzija)

CaJWR9sWkAAnGst

Bacite pogled i na moj YouTube kanal – OVDE

Make sure you check my YouTube channel – HERE

Dakle, ja nisam nikakav fashion bloger niti imam nameru da postanem (daleko bilo), ja sam samo jedan od fanova Emine Jahović Sandal i njene muzike, a sada i parfema. Dakle, do mirisnih nota Emine sam došao tako što su me oduševila metalna krila koja se dobijaju uz njen drugi parfem “CLOSEЯ: Swan City”, te sam odlučio da ga nabavim. I sve je počelo preko tog drugog parfema, te ćemo prvo njega “pretresti”

P.S. ovo je prvi ovakav tekst koji radim

#beunfotgettable

CLOSEЯ: SWAN CITY

CZaWNfwUYAAUkEA      IMG_8022

Parfem nam dolazi u bočici od 100ml, (po veoma pristupačnoj ceni!) zapakovanoj u crnu kartonsku kutiju koja na dodir ostavlja utisak pliša. Na “naslovnoj strani”, iznad naziva su urezbarena fluorescentna krila koja menjaju boje pod različitim svetlom. Na poklopcu kutije, kao i na poklopcu samog parfema, urezbaren je logotip YE (za potrebe izdavanja ovog parfema, Emina je osnovala svoju kozmetičku kuću u Bešiktašu, u Turskoj, “YaEmina”). Što se tiče bočice, moram da primetim da je jednostavna, elegantna, sa velikim zatvaračem na kojem je, takođe, utisnut logotip “YE”. Sama bočica je nijansirana tamno-ljubičastim bojama. Nećemo o tome kako je ljubičasta moja omiljena boja, nego da pređemo na sam parfem 😀

Što se tiče ovog parfema, mogu da kažem da me je osvojio na prvo testiranje. Slatkast puderast miris sa toplom notom vanile (koju kad osetim u bilo kom parfemu, oduševim se) – zavodljiv miris stvoren za žene. Međutim, sama baza mirisa je za mene ostala zagonetka dok nisam na internetu našao sastav – amber i pačuli u kombinaciji sa citrusom. Nije ni čudo što nisam mogao otkriti koji miris je baza jer, ne da nikad nisam pomirisao pačuli, nego nisam znao ni šta je to (lekovita biljka iz porodice nane i mente, sa indijskog tla, sa velikim cvetom i jakim mirisom). Ceo sklop ovog parfema napravljen je tako da nas nosi u neke mistične predele, čini da se osećamo lako baš kao labudovi, kao što mu i sam naziv kaže. Pun pogodak nakon jakog CLOSEЯ-a (kojeg raspakujemo ispod). Parfem je jak ali diskretan, nežno leži uz kožu i oslobađa se pokretom. Nije napadan, uglavnom kreiran za zimske večernje časove. Nije od parfema za svaki dan, pre bih ga svrstao u parfeme za posebne prilike (romantične, pre svega).

Glavna promocija ovog parfema jeste uz pesmu Romeo koja je izašla kad i sam parfem – 12. januara. U spotu, Emina nosi minđuše napravljene od krila koja se dobijaju uz parfem. Ako ovo čitaš Emina, moram da ti kažem da su ti ta krila pogodak decenije! Krila su metalna, sa cirkonima, mogu se skinuti (na testerima ih, uglavnom, nema jer ih prodavačice iz Lili drogerija poskidaju i uzmu za sebe) i od njih napraviti ili minđuše ili privezak ili ogrlica ili šta već smislite…

Od svih ženskih parfema koje sam imao prilike da pomirišem i posedujem, ovom bih dao ocenu 9 od 10 (u kombinaciji sa krilima čista desetka!)

CLOSEЯ

untitled

Do Emininog prvenca sam došao tako što je reizdat i ponovo pušten u prodaju uz “CLOSEЯ: SWAN CITY”. Parfem je prvi put lansiran 2014. i tada je oblik bočice bio drugačiji, kao i kutija, dok sada dolazi u identičnom pakovanju kao njegov, gore opisani, naslednik, sa malim izmenama. Na kutiji je, umesto krila, utisnuta crna mašnica, a slova su crvena. Bočica je oblikom ista, ali se bojama razlikuje, sada su to blage nijanse roze boje (po meni, bočica bi bila potpuno prozirna ili bledunjava, ali su nijanse roze blede, tako da može proći).

Miris je….. eh……….. jedan od najboljih ženskih parfema koje sam imao prilike da pomirišem! Veoma jak, veoma postojan miris, sačinjen od dosta citrusa, pomorandže i nekog cveta (nisam stručan da ocenim šta je tačno u sastavu, ali neka mešavina đurđevka, zumbula, jasmina i ljubičica sigurno jeste) uz tračak vanile koja se oseti pri kraju, u pozadini, kao neka topla i sigurna tačka. Parfem stvoren za leto, osvežavajuć, za vrele letnje noći. Kao što pomenuh, veoma jak i veoma postojan miris, traje i do čak 6 sati! Više mi se dopao nego C:SC, ali nikako se ova dva parfema ne mogu porediti, potpune različitosti. Predobar, predobar parfem, samo to mogu reći ocena 10 od 10, što se mene, neukog, tiče.

Uz ovaj parfem se ne dobijaju krilca, već crna mašnica, koja se takođe može skinuti i postati deo nakita, samo treba biti maštovit.

Promocija parfema je 2014. godine išla uz letnji hit Nesanica, bočica je bila pravougaona, za razliku od sadašnje, a kutija je bila u obliku kutije za nakit. I tada je, kao i sada parfem bio u prodaji po veoma pristupačnoj ceni.

Oba parfema možete pronaći jedino u Lili drogerijama po ceni od 3,500RSD za 100ml (što je bezobrazno niska cena, Emina, svaka ti čast!). Oba parfema koriste hešteg #beunforgettable tako da preko njega možete naći vesti o njima na društvenim mrežama, a na pozadini svake kutije stoji i ugraviran Eminin autogram 🙂

……………………….

Nadam se da se uživali u tekstu i da sam vam pomogao da se odlučite da li da nabavite neki od dva CLOSER-a, imate najtoplije preporuke od mene. Ako mi ne verujete, barem ih probajte u svim Lili drogerijama širom Srbije (bez krila i mašnice naravno :’) ) Veliki pozdrav!

2 Comments Add yours

Leave a Reply

