10 surovih životnih činjenica na društvenim mrežama (pt.1)

social_media_strategy

  1. Prestanite da se tripujete sa ste umetnici ako umete da koristite kameru telefona. – Danas gotovo da ne postoji tinejdžer sa velikim brojem megapiksela na svom telefonu koji ne poseduje facebook stranicu (nekad ide i do sajta) sa svojim imenom ukombinovanim sa rečju “photography” (Naravno da je straica MZ Photography postojala, što pitate?) ………………….. Sva veština ovih mladih umetnika se sastoji od kvaliteta kamere i pristupa raznovrsnim filterima. Naravno, tinejdžeri ne bi bili to što jesu da bahatost nekih ne ide do granica da izmoljakaju od rodjitelja profesionalni fotoaparat koji osvane reflektovan u ogledalu dok mladi umetnik/ca (da ne bude diskriminacije) profesionalno zabeležava taj neponovljivi, savršen trenutak u vremenu, selfijem.
  1. Prestanite da tripujete depresiju jer je to kul i da sami izazivate neku potištenost. Niste u depri, niste kul, samo ste idioti. – Razumeo bih da to radite sa razlogom, tipa da želite da privučete pažnju i saosećajnost drugih ljudi, ali ovo se najčešće dešava tako što se odvajate od drugih ljudi, slušate depresivnu muziku da biste došli u fazon, gledate sumorne filmove, kačite mračne slike nekih šuma ko zna odakle i sa ponosom svima iznosite kako ste u depresiji. To je možda nekad i bilo kul (ne znam zbog čega ni kako), ali u 2016. godini svakako nije. Objasnite se.
  1. Nemate nikakve unutrašnje demone, svi imamo više ličnosti u sebi koje se ispoljavaju osećanjima i raspoloženjima. – Da vas upoznam sa gospodinom Živagom i još 20 mojih unutrašnjih demona, kako vi kažete… Razumem u potpunosti ovu stavku jer sam se i ja tako osećao, kao da u meni živi više ličnosti, ali na kraju svatite da u vama ne živi niko drugi do vi sami, a da su sve te ličnosti koje osećate zapravo vaša osećanja. ALI BOŽE MOJ danas je kul imati unutrašnje demone, tako da neki ljudi, i deceniju stariji od mene, javno iznose svoje unutrašnje demone………..
  1. Niste neshvaćeni, samo ste dosadni i vaše bolesne ideje nisu nikome interesantne. – Sećam se vremena kad sam ja bio neshvaćen… Danas ni ja sebe iz tog perioda ne mogu da shvatim. Šta više, taj lik me plaši.
  1. Ako ste vegan, onda gurnite te biljke u usta i zvaćite, nemojte da mašete tim nazivom. Vegan nije vegan zato što je to danas kul. – Hoćeš sladoled? – JA SAM VEGAN!!!!; Hoćeš sok? – JA SAM VEGAN!!!!; – Kolega, pali ste.. – JA SAM VEGAN! PREKINITE! Vegan je osoba (za one koji ne znaju šta je to i totalno nisu kul) koja konzumira isključivo proizvode koji nemaju nikakvih dodirnih tačaka sa životinjama, dok vegetarijanci koriste životinjske produkte tipa mleko, jaja itd. Svakako da odricanje od mesa i životinjskih proizvoda jeste za pohvalu, ali vegani to postaju iz nekih ličnih stavova, dok su društvene mreže u poslednje vreme preplavljene veganima. Ne znam, možda samo nisam kul :I (prvi dejt): Hoćemo do mene ;)))) -Ah… pa ne znam baš… – JA SAM VEGAN! – OMG KAKO KUL, OPLODI MEHHH!……………………………… Da sam vegan, ja bih se posle ovoga odrekao i biljaka.
  1. Kafa, čaj, knjige, filmovi, muzika se konzumiju iz zadovoljstva, a ne zato što je to tumblr. – Moja “karijera” na društvenim mrežama traje više od 5 godina i, verujte, za to vreme se promenilo toliko stvari koje su bile vrhunac vašeg kul imidža da ih više i ne pamtim. Tviter je 2013. godine bio gotovo poplavljen slikama kafe koje su se vrtele i skupljale fejvove… Zatim je na red došao burek, pa su ga svi veličali (tako da je i moja baba, koja ga cepa svako jutro, bila prekul). Ali “tumblr” stvari kao što su čaj u kombinaciji sa knjigama i depresivnom muzikom, eventualno nekim filmom (zbog koga ste plakali 24h, da napomenem) nikada nisu izašle iz mode i pojedini mediokriteti se i dalje lože na njih.
  1. Realno, niko ne uživa u muzici Lane del Rey. Ali kul je biti u depresiji (stavka 2) – Ja se izvinjavam svim fanovima dotične pop zvezde, poštujem sve što je postigla, ali kako može neko zaista da uživa u melanholičnom glasu koji vas vuče u tupa osećanja, dajte molim vas. Ali naravno, to je lančana reakcija sa stavkom 2…
  1. Jako smarate kad glumite neki k, pa prozivate sve ALI BUKVALNO SVE (kao sto ja to sad radim), ali ja to radim sad pa ko zna kad, a vi to radite 24/7 – Slike beba, slike mačaka, selfiji, iznošenje ličnog stava, smešne stvari, vicevi, sumorni statusi, iskazivanje ljubavi javno, stariji ljudi, mlađi ljudi, bračni parovi, internet, socijalne mreže, prijateljstvo – ovim osobama je sve razlog za hejt. Ali sve. Svakako je to način privlačenja pažnje koja vam nedostaje, ali negativne. Ne samo ljudi koje prozivate, već i nas koji čitamo to, kojima se to popelo na vrh… glave. (sad možete da napustite stranicu. hehe)
  1. Svi znamo da se gotivite samo jer se medjusobno lajkujete,  ritvitujete i promovisete ovuda. – Online: BRT MOI ❤ LAJK! TEBRAAAAAA! ❤ FEJV! AHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAH KAKAV CAR!!!!!!!!!!!!! RETWEET!!!!!! BRT JE UZ TEBE BRTE <3! LAVE MOI! ❤ LAJK! …………………………………………………………………. Uživo: EEEEEE DESI BRT! – …. Koji ti beše? o.O
  1. To sto ste anoreksicne, ne znaci da ste zgodne. – Nisam ljubomoran na to što ste mršave…………………… A ni na to što ste ravne ko daska.

 

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tako ja sam ishejtovao sve moguće tipove ljudi gore, ako ste došli do ovog dela teksta bez nervnog sloma jer ste se pronašli, svaka čast. Naravno, pored svih ovih oblika ljudi koji me nerviraju postoji još mnogo njih, te ću najaviti i drugi deo ovog spiska za sledeći vikend (ili za nekad kad me ne bude mrzelo da pišem hehe). Hvala vam na pažnji i nadam se da ste uživali; ako jeste, podelite ovaj tekst na vašim društvenim mrežama… iiii do sledećeg viđenja….. 🙂

– Monsieur Zhivago

Leave a Reply

